30 éves a Forma Stúdió


Amikor elindulunk egy úton még nem tudjuk az elején, hogy mi vár ránk ezen az úton, milyen hosszú lesz és mi fog történni. Történetem a Forma Stúdióról az önmegvalósításom útjáról szól. Egyet tudtam amikor elindultam, mindegy mit választok csak szeressem.
Nagymarosról


























anyukám


Itt voltam tanuló
A kozmetikus szakmát királyi helyen Visegrádon tanultam. Hála a szüleimnek és a férjemnek, mivel mindenben támogattak 1990 november 19-én, pont anyukám névnapján elindulhattam a Forma Stúdió útján. Az emberek első tanítói a szülők, ezért egy támogató légkörből indulva minden könnyebben megy.









Kezdetben  vállalkozóként otthon dolgoztam kollégáimmal, családi házunk alsó szintjén. Az otthoni 12 alapozó év után megnyitottuk 2002. szeptember 8-án a mostani Forma Stúdiót. Eleinte kényelmetlenül éreztem magam új üzletünkbe és ezért elkezdtem tanulni. A mestervizsgám kiváló eredménye valójában egy belépő volt a kozmetikus mesterré válás útján. Mindent utólag lát az ember, akkor azt hittem, hogy a mesterlevél átadásakor igazi mester lettem. Nagyon elégedett és boldog voltam vele és tanulókat is fogadtam.
A Forma Stúdió ősszel indult el



Sivánanda mester
 A kozmetika után a mozgás területén képeztem magam és az aerobik sporton keresztül hamarosan megérkeztem a jógához. 2008 október 12-én megkaptam azt a kegyelmet, amikor megpillanthattam az élet örök forrását. Úgy érzem egy kozmetikus nem kaphat szebb ajándékot az élettől. Szakmám szeretete beteljesedett, megtaláltam az örök fiatalság elixírjét.
Ennek az elixírnek tisztító hatása van, letisztít mindent az emberről ami által kozmetikus mesterré, jobb és szebb emberré válhat, feltéve ha megtalálja azt az utat ahol tisztulni lehet. 3 évbe tellett, de megtaláltam a Sivánanda jóga tradíciót, ahol a királyi jóga útján 2012 január 10-én elindultam és utána a szeretet jóga útján a mantrákkal 7 évig tisztulhattam. Talán nem véletlen, hogy Visegrádon tanultam a szakmám, mert már a hely szellemisége is meghatározta szakmai utam minőségét. Később arra is figyelmes lettem, hogy a Forma Stúdió új üzletét pont Swami Sivánanda születésnapján avattuk fel. Az ember első tanítói a szülei, de utána kell valaki aki tovább emeli.





Árpádházi királyok
Azt éreztem, hogy végre kozmetikus mester vagyok, de valójában csak belépőt kaptam az utam folytatására, hogy rálépjek az ayurvéda és a védanta útjára. Megismertem az alapokat, ahonnan tovább haladhatnék a mesterré válás útján. Persze a kozmetikus szakmában erre már nincs szükségem és közben a Forma Stúdió mára egy életmódközpont lett, ahol a szépségápoláson és a különböző mozgásformákon keresztül megismerkedhetnek a vendégek az egészségmegőrzés alapjaival.
Ayurvéda életmód tanácsadó lettem, mert az általam bejárt út engem is ide vezetett. Talán erre mondják, hogy hitelesség. A Forma Stúdió a saját életmódom. A szépségápoláson keresztül megtaláltam azt a stílust, amin keresztül teljesen elégedett lettem a külsőmmel, a mozgásformák, táncok ezt elmélyítették, vitalitásom fokozták. A jóga útjára lépve, befelé tekintve elértem a stabilitást.
Az ayurvéda segítségével személyre szabva napi életmódprogramot alakítottam ki, hogy múlandó testem egészségesen tartsam. Talán a személyiségem hiú oldalát sohasem győzöm le, de igazából nem is akarom. Amikor rúzs nélkül elmentem jóga elvonulásokra az azért nagy teljesítmény volt tőlem.



Épp testben épp lélek-ezt a témát kellett kifejtenem a kozmetikus mestervizsgán. A Forma Stúdió minden szolgáltatása ennek elérését segíti. Tanulmányaim alatt alaposan végig jártam a témát. Amikor majd visszaemlékezek erre az évre nagyon könnyű lesz, hiszen a korona megjelenésének évében lett 30 éves a stúdió, ami számomra személyes szinten az önálló rendszeres gyakorlást hozta meg. Koronát kapott, megérett és összeállt az az egészségmegőrző életmód, amire 30 évet készültem.





Szeretettel várunk a visegrádi Apátkúti völgybe szeptember 13-án vasárnap egy tornázós-kirándulós, sütögetős-beszélgetős piknikre. Pont a visegrádi kozmetika előtt halad az odavezető út, pedig nem is én választottam a helyszínt, hanem Sümegi Imre a túravezetőnk.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kicseri böjthöz, fogyókúrához

Újévi üzenet a numerológia tükrében

Szeretet Forrás