A korona élethelyzet pozitív hozadéka

Egy olyan világjelenségnek lehetünk tanúi, részesei melyre nem nagyon számítottunk. Valahol negatív dolognak címkézhetnénk fel a sok korlátozást, de nekem pozitív változást is adott. Jóga utamon mindig éreztem, hogy melyik az a terület ami tisztul a testemben. Felerősödtek a kellemetlen tünetek, amit gondolati megértéssel és tudatos mozgással mindig rendbe tettem és utána elmúlott.
2014 környékén eljutottam a torok és harmadikszem energiaközpontom határáig a szájpadlásom területére, innen nem tudtam tovább lépni és sokszor fáradtság és enerváltság gyötört, de azért a jóga eszköztárával mindig javítottam rajta. Mondtam is, hogy ez a korom és valószínű genetika. Nem tudtam felülírni azt a nyomás érzetet, ami ha el is múlt rövid időre, de újból megjelent. Gyerekkorom óta mindig ez a terület volt ami először kibillent, de végeredményben mindig vissza tudtam állítani a harmóniát. Féltem, hogy most 5 év után nehogy betegség legyen a vége. Ennek okán elég sok mindent tanultam, egy évig énekelni is. A nyugati orvoslás MRI-re küldött az ayurvéda pedig szigorú napirendet és bizonyos élelmiszerek kerülését ajánlotta és ezen kívül más módszereket is. Abhyanga olajos masszázst, dumaphana gyógynövény füstöt stb. Ezzel egyidőben jártam védanta filozófia tanfolyamra a Sivánanda Jógaközpontba és a tanfolyam végkicsengéseként tudatosítottam a napi rendszeres meditáció fontosságát is.
A karantén idején volt időm mindezt betartani és élni, ami a májusi teliholdnál átfordította az állapotomat. Azóta visszanyertem a 30 éves koromban lévő vitalitásom és mostmár több mint fél éve tünetmentes vagyok. Olyan volt mintha a korona megjelenésére készültem volna fel. A harmadikszem energiaközpontomba érkezvén, tudatosan irányítom a napirendem és az életem. Így a korona energiaközpontom is egyensúlyba került, ami az újjászületés érzésével ajándékozott meg. A májusi teliholdnál végzett gyógyító mantrázás után özönlöttek felém a megoldást adó gondolatok, hogy milyen változtatásokra van szükségem az életem minden területén. Egy óra csend után rengeteg kreativitás szabadult fel bennem. Ahogy tetőzödött a környezetemben a pánik a félelem, olyan erővel oldódott bennem. Az újrakezdéskor pont olyan változások történtek, amelyek a napirendem és új életstílusom betartását támogatják. Teljesen egyet értek azokkal akik egy új korszakról beszélnek a korona vírus kapcsán, de a védák szerint még hosszú idő lesz amíg a jelenlegi sötét korból, a Kali jugából az aranykorszakba érkezünk. Az ősi iratok szerint ez nem a mi életünkben következik be. Azonban tehetünk érte személyes szinten, hogy minden egyszerűbb legyen.
Szeretettel várlak jógázni és ayurveda életmódtanácsadásra, kezelésekre a kozmetikámba! > Ma kezdődik Navaratri (Istennő 9 éjszakája, a különböző női minőségek ünnepe) és 18-án 18-kor vasárnap mantrákkal és magyar dalokkal meditálunk a Forma Stúdió emeleti termében!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kicseri böjthöz, fogyókúrához

Újévi üzenet a numerológia tükrében

Szeretet Forrás