Mirabaival való találkozásom


Nyáron Görögországban jártunk és Prevezában vettem magamnak egy ruhát. Ez sokszor megtörténik egy nővel, mármint , hogy vesz egy ruhát és feldobott tőle. Pont most volt Navaratri az Istennő 9 napos ünnepe és a hagyomány szerint Indiában bizonyos tájegységeken, ilyenkor minden nap új ruhát kapnak a feleségek, nagy becsben tartják a nőket, mert tudják, hogy a család anyagi és lelki jóléte függ tőle. Ehhez képest csak egyet vettünk és a másikat ami tetszett, hiába erősködött a férjem, ott hagytam, lemondtam róla.

 Utazásunk után szombat reggel az új ruhámba mentem a szentendrei piacra. Még eszembe jutott az is, hogy megvehettük volna a másikat is, de gondoltam mostmár olyan mindegy, késő bánat, mert 1-2 ezer kilométerre a ruhabolt. Már éppen befejeztük a vásárlást a piacon, amikor utánam jött egy hölgy és megkérdezte, hogy hol vettem ezt a csodaszép ruhát, majd a messengeren is rám írt, mert a testvére pont Preveza környékére készült és gondolta megveteti vele. Messengeres diskurálásunk közben fény derült arra is, hogy ott hagytam a másik ruhát. Egy a lényeg két hét múlva találkoztunk újból a piacon és Mirabai hozta a másik ruhát, már csak az anyagiakat rendeztük utólag. Megbízott bennem, tudta, hogy biztos kell a ruha. 


 Most így utólag már gondoltam arra is, hogy jobb lett volna meggondolni, hogy mire gondolok és mit engedek el, miről mondok le, mert valójában tényleg nem hiányzott a másik ruha, de végül mégis az enyém lett. Azonban a  történetnek itt még nincs vége!!! Most jön a lényeg.





Sivánanda mester azt mondja, hogy az őszinte törekvő számára titokzatos módon érkezik a segítség. 
Mirabai is Sivánanda mester követője, mint én. Van egy harmóniuma és tanult mantrákat énekelni. A párja építész, mint az enyém is és az apukája kőműves volt, mint az enyém is. Folytathatnám a hasonlóságokat amikre azóta fény derült, tehát igaz a mondás, hogy a hasonló a hasonlót vonzza. Mindkettőnk életcélja magasabbrendű, mint egy ruha, de pont ezért teljesült csodával határos módon a jelentéktelen kívánságom. Azóta együtt énekelünk mantrákat minden péntek este 19.30-tól és szeretettel várunk téged is mantra meditációra. A szív jógája. Közösségben végezve felerősödik a hatása. Jó énekhangra sincs szükség, csak nyitottságra. ( Sajnos már  nem énekelünk együtt mantrákat. Mirabai támogatásával tartottam a Forma Stúdióba az első két Satsangot. Hála Sivánanda mesternek, hogy küldött segítséget. Mikor a közös éneklés kezdett a vége felé járni megjelentek új érdeklődők és új fejezet kezdődött, ami egy új történet........, de a mantra éneklés folytatódik immár 10 éve a Forma Stúdióban minden péneken este és mostmár Satsangot is tartok.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kicseri böjthöz, fogyókúrához

Újévi üzenet a numerológia tükrében

Szeretet Forrás