Érdekel, hogy tudod legegyszerűbben megőrizni az egészséged?

Az ayurvédikus életmód hatalmas támasz lehet számodra is. Erős kapaszkodót nyújt mindenki számára, ezeket az egyszerű eszközöket bárki beépítheti a mindennapjaiba. Garantáltan erősebb és ellenállóbb leszel tőle.

 Az egészségmegőrzés, a megelőzés mindig fontos volt, de a mostani időszakban még nagyobb szükségünk van rá. Szerencsésnek érzem magam, hogy közvetlenül a járvány kitörése előtt február végén levizsgázhattam Dr Pallavi Shinde ayurvéda orvosnál és a karantén alatt bevezethettem saját életmódomba a tanultakat. Az ayurvéda vizsga nem volt könnyű, 20 tanfolyami résztvevőből 2-en mentünk el és egész nap (10-17-ig) vizsgáztunk írásban és szóban. Nekem a sikeres vizsgához ezen kívül még egy plusz szóbeli vizsgára is szükségem volt, amikor a test 108 szanszkrit nevű marmapontjait fél órán keresztül kérdezgette a doktornő. Nagyon sokat követelt, amit így utólag már nem is bánok.



Amikor elkezdtem napi szinten bevezetni az új szokásokat, hirtelen minőségileg más lett az életem, pedig már több mint 10 éve jógáztam. Egész nap magasabb energiaszinten voltam, mint előtte. Mihelyt kihagytam egy napot éreztem a visszaesést, így fél éve minden nap csinálom a napi rutinokat és nem is akarom abba hagyni a tapasztaltak miatt. Az ayurvéda konkrétan megfogalmazza hogyan kell élnünk, hogy megőrizzük az egészségünk. A mai időszakban ez egy biztos kapaszkodó, amit önmagadon belül találsz meg és nincs szükséged hozzá senkire, csak az elején az elhatározásodra, hogy elindulnál ezen az úton. 


Szeretettel várlak mindenféle jógás és ayurvédás előképzettség nélkül is, ha szeretnéd megismerni az ayurvédás egészségmegőrző életmódot. Valójában ez az alap mielőtt elindulnál bármilyen egészségmegőrző módszer vagy a jóga útján. 

Ha a távolság miatt akadályozva vagy online is felvehetjük a kapcsolatot.

 Telefon: 30-5541-220

 Facebook messenger: Zita Szabó Sita


Szabó Zita kozmetikus mester

 aerobik, rekreációs sport és jógaoktató

 ayurvéda életmódtanácsadó


Árak:

1 órás tanácsadás online 6.000 Ft 

2 órás/ személyes találkozás, felmérés+ tanácsadás 12.000 Ft. (kétszer 1 óra, különálló alkalmak)








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kicseri böjthöz, fogyókúrához

Újévi üzenet a numerológia tükrében

Szeretet Forrás