Megérkezés Rishikeshbe

Második indiai utam célja Rishikesh pár éve fogalmazódott meg bennem. Vágytam rá, hogy Sivananda mester asramjába látogatást tegyek. Nagyon nagy hatással volt rám a  magyarországi Sivananda Jógaközponttal való találkozás. 
 Már évek óta jógáztam, jógaoktató lettem és a jógaszőnyegen átélt békét a hétköznapi életbe nem tudtam megőrizni. Az élet folyamában a negatív energiák zavartak. Meglátogattam problémámmal szinte az összes neves magyarországi jógaoktatót, de senki sem tudott segíteni. Valahogy a Sivananda Jógaközpont kimaradt, talán Szentendréről való távolsága miatt. Első indiai utamon ismertem meg Zsuzsát, aki Sivananda jógaoktató és utána itthon találkoztam Omkárával a tradíció magyarországi vezetőjével a Mandala Gerincjóga Központban, ahol jógaoktató lettem. Amikor kész voltam a segítség megérkezett. 





Minden így van az életben, haladunk az utunkon és segítséget kapunk, ha készen vagyunk rá. Egy évvel rishikeshi utam előtt, kedves vendégem Bori elhozta a Forma Stúdióba egy kirtan foglalkozásra Roshant, aki rishikeshi születésű. Amikor ott elénekelte nekünk a Gayatri mantrát nem akartam elhinni, hogy ez az én jógaműhelyemben történik. Micsoda szervezés kellett volna ahhoz, hogy ez megvalósulhasson!!! Ekkor tudtam már, közeleg az idő, hogy útra induljak.








2017 márciusában, amikor csillagászatilag beköszöntött délutáni órákban a tavasz, beléphettem a Sivananda Asramba, pont azon a napon amikor Szvami Rádha születésének 105. évfordulója volt. Rádha szintén Európából érkezett Rishikeshbe 1956-ban. Tanításaival a Sivananda Jógaközpontban ismerkedtem meg, így képét is kitettem jógatermünkbe a mester mellé.Talán ezért érkeztem ezen a napon! Az élet nagy szervező! Az itt eltöltött két hét szinte minden napja egy blog téma lesz...... ide érkezésünk is egy élmény volt





Rishikeshbe távolsági busszal érkeztünk, de már Delhiben megtapasztalhattuk Sivananda mester nagyságát. A nevét meghallva a 22.000 rúpiás taxi ajánlat (reális 4.500) és sok kaland után, már nem akartak nyerészkedni és a legnagyobb segítséget megadva 600 rúpiáért érkeztünk meg a helyiekkel busszal.
 (Igaz, segítséget már itthon kaptunk. Roshan apjának taxi vállalata van és egy kedves vendégem taxis elérhetőséget is adott, de nem éltünk vele.) Folyt. köv.
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kicseri böjthöz, fogyókúrához

Újévi üzenet a numerológia tükrében

Szeretet Forrás